دیپلمات صهیونیستی: احتمال دارد چند آمریکایی توسط حماس اسیر شده باشند

سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا با تایید کشته شدن صد‌ها صهیونیست در درگیری با حماس گفت، احتمال دارد چند آمریکایی توسط حماس اسیر شده باشند.

دیپلمات صهیونیستی: احتمال دارد چند آمریکایی توسط حماس اسیر شده باشند

به گزارش گروه بین‌الملل علوم پزشکی بالینی، «مایکل هرتزوگ» سفیر رژیم صهیونیستی در ایالات متحده یکشنبه شب به وقت تهران تایید کرد که ده‌ها صهیونیست توسط حماس ربوده شده‌اند.

به گزارش شبکه خبری «سی‌بی‌اس» هرتزوگ گفت که احتمال دارد آمریکایی‌‌هایی توسط حماس به گروگان گرفته شده باشند.

هرتزوگ درباره ایران مدعی شد:«ما به دست‌ داشتن ایران در این ماجرا ظنین هستیم. تا جایی که می‌دانیم، این یک ائتلاف به رهبری ایران است و ما به ایران مشکوک هستیم».

وی گفت: «نمی‌خواهم بگویم اسرائیل دقیقاً قرار است چه کاری انجام دهد، اما فقط می‌گویم که هر کسی به اسرائیل حمله کند، ما نیز پاسخ خواهیم داد.»

«اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی نیز  مدعی شد که عملیات  جنبش حماس به مناطقی در جنوب فلسطین اشغالی، با حمایت و هدایت جمهوری اسلامی ایران بوده است.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» نیز  با اذعان به شکست مفتضحانه رژیم اشغالگر قدس در این عملیات، گزارش داد، میلیون‌ها اسرائیلی غافلگیر شده و از این جنگ که هیچ کس آمادگی آن را نداشت، به شدت ترسیده‌اند. این جنگ، توهین و تحقیر بزرگ برای ارتش اسرائیل است.

پایان پیام/.

دیدگاهی بنویسید