ببینید | اسکورت سنگین محمود احمدی‌نژاد به محض ورود به بوداپست مجارستان

محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور پیشین، به منظور شرکت در یک نشست علمی و تخصصی پیرامون «ارزش های مشترک در محیط زیست جهانی» روز گذشته عازم بوداپست پایتخت مجارستان شد. در ادامه کانال تلگرامی دولت بهار فیلمی از ورود احمدی‌نژاد به بوداپست و اسکورت او منتشر کرده است.

ببینید | تصمیمات مهم فدراسیون فوتبال برای لیگ برتر آینده در خصوص تماشاگران

امیر مهدی علوی سخنگوی فدراسیون فوتبال در خصوص تصمیمات مهم فدراسیون فوتبال برای لیگ برتر آینده در خصوص تماشاگران گفت: موضوع آیین نامه اجرایی تمامی باشگاه‌ها و باشگاه هواداری باید به اطلاع فدراسیون برسد. بلیط فروشی از فصل آینده لیگ برتر فوتبال هوشمند خواهد بود و هر فردی بر روی صندلی خودش می نشیند. در… ادامه خواندن ببینید | تصمیمات مهم فدراسیون فوتبال برای لیگ برتر آینده در خصوص تماشاگران

با ۲۱ میلیون نفر بی سواد دمکراسی حاکم می شود؟

میزان پیشرفت دموکراسی تابعی از میزان خوانایی و نویسایی مردم هر جامعه است. در کتابم "الفبای زندگی"(۱۴۰۳) همین قصه را درباره بحران دموکراسی در ایران شرح داده ام. می دانم باسواد کردن ۲۱ میلیون نفر جمعیت بی سواد کنونی کار ساده ای نیست. سخت تر از آن میلیون ها نفری هستند که دیپلم و حتی… ادامه خواندن با ۲۱ میلیون نفر بی سواد دمکراسی حاکم می شود؟

سی‌ان‌ان: سرکوب اعتراضات و حمایت از صهیونیست‌ها آرای بایدن را می‌خورد

به نظر می‌رسد حمایت‌های بایدن از رژیم صهیونیستی با گسترش خیزش دانشجویان آمریکایی در اعتراض به جنگ غزه با توجه به نزدیک شدن به موعد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری نوامبر ۲۰۲۴ هزینه گزافی برای او داشته باشد.

افشاگری عبدالرضا داوری درباره شهردار تهران/ پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومان کمک هزینه مسکن به ۳۶ مدیر انقلابی منصوب زاکانی

عبدالرضا داوری، فعال سیاسی در شبکه اجتماعی ایکس/توییتر درباره زاکانی، شهردار تهران افشاگری کرد.