تجلیل خادمیاران رضوی از خانواده شهدای نعمت‌آباد ریگان

خادمیاران رضوی با حضور در روستای نعمت‌آباد ریگان از ۸ خانواده معظم شهید این روستا و جانباز والامقام دهرضایی تجلیل کردند.

تجلیل خادمیاران رضوی از خانواده شهدای نعمت‌آباد ریگان

به گزارش علوم پزشکی بالینی از ریگان، دبیر کانون خدمت رضوی ریگان امشب در حاشیه تجلیل از خانواده معظم شهدا در روستای نعمت‌آباد اظهار کرد: مادران و همسران شهدا اسوه‌های صبر، فداکاری و پاکدامنی هستند و امنیت امروز کشور مرهون جامعه ایثارگران است. علی فرامرزی بیان داشت: بازماندگان شهدای عزیزمان و بیش از همه، مادر و پدر و همسر و فرزندان شهیدان، در شأن و ارزش الهی، بلافاصله پشت سر شهیدان عالی‌‌قدر قرار دارند.  وی با تأکید بر صبر و استقامت در برابر سختی‌ها افزود: جهاد را رها نکنید که این توصیه‌ها زبان حال شهیدان است که باید به آن‌ها عمل کنیم.

دبیر کانون خدمت رضوی ریگان عنوان داشت: در روستای نعمت‌آباد، یک خانواده سه شهید و یک خانواده دو شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده‌اند.  فرامرزی عنوان کرد: کانون خدمت رضوی ایثار و شهادت مفتخر است به نیابت از امام مهربانی‌ها در بزرگداشت یاد و خاطر شهدا همواره شمیم عطر رضوی را در منزل و محله خانواده معظم شهدا جاری کند. پایان پیام/۸۰۰۱۴/ب

دیدگاهی بنویسید