۱۲۰۰ حلقه لاستیک قاچاق در شاهرود کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از کشف یک‌هزار و ۲۰۰ حلقه لاستیک خودرو توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی در این شهرستان خبر داد.

۱۲۰۰ حلقه لاستیک قاچاق در شاهرود کشف شد

به گزارش علوم پزشکی بالینی از شاهرود، علیرضا شائینی، فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای برخورد با ورود کالای قاچاق به استان سمنان، مأموران اداره پلیس امنیت اقتصادی، حین کنترل خودروهای عبوری در محور اصلی شهرستان شاهرود به یک دستگاه کامیونت خرده‌بار مشکوک شدند و بلافاصله آن را متوقف کردند. وی بیان کرد: مأموران در بازرسی از خودرو یک‌هزار و ۲۰۰ حلقه لاستیک خودروی سنگین و سبک و ۳۸۸ عدد کمپوت آناناس که فاقد هرگونه مدارک و بارنامه بود را کشف و ضبط کردند. فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود ادامه داد: در بررسی به‌عمل‌آمده، کارشناسان ارزش این محموله را سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند. شائینی با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان شاهرود معرفی شد، خاطرنشان کرد پلیس با هرگونه اقدامی که به اقتصاد کشور لطمه وارد کند، برخورد خواهد کرد و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده این‌گونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف محموله حشیش در شاهرود فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود افزود: در پی رصد خودروهای عبوری محور مشهد، مأموران انتظامی این شهرستان به‌اتفاق یگان تکاوری به یک دستگاه خودروی ۴۰۵ مشکی که از شرق کشور به سمت یکی از استان‌های شمالی در حرکت بود، مشکوک شدند و با رعایت موازین شرعی و قانونی نسبت به توقیف آن اقدام کردند. شائینی ادامه داد: مأموران با توجه به حساسیت‌های نامتعارف راننده و چهره‌زنی وی، پس از بازرسی دقیق و موشکافانه خودرو، ۲ کیلوگرم حشیش را که به‌صورت ماهرانه جاساز شده بود، کشف کردند. وی با بیان اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد، از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص توزیع و فروش انواع مواد مخدر را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند. پایان پیام/۲۵۶۸/س/

دیدگاهی بنویسید