رئیس روابط عمومی شرکت گاز ایلام گفت: در ۹ ماهه نخست سال جاری، ۷۱۹ خدمت متنوع در میز خدمت شرکت گاز ایلام به صورت غیرحضوری به آحاد مختلف مردم ارائه شده است.
صابر شفیعی رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام، ظهر چهارشنبه ۶ دی ماه در گفتوگو با خبرنگار علوم پزشکی بالینی در ایلام، گفت: در ۹ ماهه اول سال جاری ۷۱۹ خدمت متنوعی در میز خدمت شرکت گاز استان به صورت غیرحضوری به آحاد مختلف مردم ارائه شده است. وی افزود: خدمات غیرحضوری شرکت گاز از طریق سامانه جامع اینترنتی ارتباط با مشتریان (crm)، وب سایت اینترنتی شرکت گاز استان، تلفن گویای ۲۴ ساعته، اپلیکیشن اندروید تلفن همراه، سیستم پیامکی و غیره انجام شده است. رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام ادامه داد: این خدمات شامل درخواست، انتقاد، شکایات تلفنی، محاسبات قبض گاز، درخواست نصب و جابجایی علمک، خدمات الکترونیکی، استعلام، فرآیند تسویه حساب، پیشنهادات، تغییر نام، وصل مجدد گاز، درخواست شبکه گاز، دریافت آخرین قبض و غیره بوده است. شفیعی خاطرنشان کرد: سرعت بخشیدن در امر خدمترسانی، پاسخگویی مناسب و تکریم ارباب رجوع که موجب افزایش حس اعتماد مردم به خدمتگزاران خود در شرکت گاز استان ایلام میشود افتخاری ارزشمند بوده و در این راستا این مجموعه تلاش خود را برای خدمت رسانی حضوری و غیرحضوری به آحاد مختلف مردم دوچندان کرده است. وی با بیان اینکه انجام خدمات غیرحضوری علاوه بر صرفهجویی در زمان، تسریع در انجام و پیگیری امور، دقت در انجام خدمات، کاهش هزینه و تردد حضوری برای مشترکین میشود، گفت: شرکت گاز ایلام از طریق راهاندازی سامانه جامع ارتباط با مشتریان (crm) به صورت الکترونیکی به آدرس http://crm.nigc-ilam.ir به کلیه مشترکان به صورت غیرحضوری خدمات ارائه میکند. پایان پیام /